دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آذر 1397 - 07:45
حجت‌الاسلام ابراهیمیان:

دانشجوی متعهد توسعه همه‌جانبه کشور را تضمین می‌کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر عنوان کرد: خصیصه‌های بارز دانشجوی متعهد موجبات پیشرفت و توسعه همه‌جانبه کشور را تضمین خواهد کرد.
کد خبر : 331428

سیدحسین ابراهیمیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در قائم‌شهر، 16 آذر، روز بزرگداشت دانشجو را فرصتی مغتنم برای گرامیداشت یاد و خاطره سه دانشجوی آزاده شهید سال 1332 دانست و گفت: حرکت انقلابی دانشجویان در سال 32 نقطه عطفی برای جنبش دانشجویی به‌منظور شکل‌گیری و انسجام نهضت‌های دانشجویی بود که به پیروزی انقلاب اسلامی ایران منتهی شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر گفت: روز دانشجو یادآور روز استکبارستیزی، روز مبارزه با ظلم و ستم  و روز شناخت ماهیت دشمن هویت انقلاب اسلامی از سوی دانشجویان است.


وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که دانشجویان ستارگان درخشانی هستند که آسمان آینده این کشور را نورباران کردند؛ خداجویی، عقل‌محوری، خودباوری و حق‌طلبی در کنار پژوهش، تحقیق و جویندگی دانش و حکمت را از خصیصه‌های بارز دانشجوی متعهد برشمرد که موجبات پیشرفت و توسعه همه‌جانبه کشور را تضمین خواهد کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر با بیان اینکه دانشگاه  نماد عالی تولید علم، تربیت، پژوهش و اخلاق است، نقش دانشگاه را  اساسی و عمیق در هدایت و معرفت‌افزایی قشرهای مختلف جامعه عنوان کرد.


ابراهیمیان با تکریم فرهیختگی، آزادگی و حقیقت‌طلبی دانشجوی انقلابی، فرارسیدن این روز خجسته را به جامعه دانشجویی، به‌ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر تبریک گفت.


وی، برگزاری سخنرانی حجت‌الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران به مناسبت روز دانشجو، برگزاری تریبون آزاد دانشجویی با محوریت مسائل علمی، پژوهشی و صنفی واحد قائم‌شهر، تجلیل از دانشجویان برتر علمی، پژوهشی، اخلاقی، تربیتی، مبارزاتی و حضور در صحنه‌های انقلابی، فرهنگی، ایثارگری و دفاع از حریم  حرم را از برنامه‌های گرامیداشت روز دانشجو در این دانشگاه عنوان کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر، روز دانشجو را روز یادآوری ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های دانشجویان دوران ستمشاهی در سال 1332 دانست.


انتهای پیام/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
علی خلیلی اطربی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹
۰
مثل همیشه کلامتان بسیار زیبا.
هلدینگ شایسته